O tovare

Neviem sa rozhodnúť, či je daný tovar vhodný pre mňa alebo mojich najbližších, poradíte mi?

Áno, samozrejme, vždy Vám radi pomôžeme. Môžete sa na nás obrátiť v pracovnej dobe o 9:00 do 17:00 na telefónnom čísle +421 910 615 600, prípadne cez whatsapp na tom istom číslo alebo mailom na adrese zakaznik@vehnel.sk.

Sú tovary vyrobené v EÚ?

Všetky tovary starostlivo nakupujeme a/alebo si dávame vyrábať priamo u výrobcov v Čechách a na Slovensku. Samozrejme niektoré komodity ako napríklad Himalájska soľ pochádzajú priamo z Ázie, no nakupujeme výlučne u certifikovaných dovozcov a strážime si kvalitu osobne.

Prečo sú všetky tovary značky Venhel?

Nesmierne dbáme na kvalitu a preto si všetky veci dávame vyrábať / dovážať priamo pre nás. Kontrolujeme si kvalitu, obsah a aj logistiku a skladovanie.

Budete predávať aj cudzie značky?

V tejto chvíli neplánujeme predaj iných značiek. Portfólio Venhel je dostatočne široké a neustále sa snažíme ponuku rozširovať.

V prípade, že máte pre nás tip na produkt, ktorý by sa hodil do nášho portfólia, pošlite nám ho prosím na venhel@venhel.sk a do predmetu uveďte „tip na produkt“ a prípade, že daný produkt nemáme, odmena vás neminie.

Ak máte tip na kvalitného výrobcu z akejkoľvek krajiny v Európe, akejkoľvek veľkosti, pošlite nám prosím na venhel@venhel.sk a do predmetu uveďte „tip na výrobcu“ a my vás radi odmeníme.
 

Nakupovanie: objednávky, registrácia, platby

Máte aj podnikovú predajňu?

Bohužiaľ sa nám nepodarilo kvôli pandemickej situácii dotiahnuť aj podnikovú predajňu. Plánujeme to však v blízkej budúcnosti napraviť. O jej otvorení budeme včas informovať na našich sociálnych sieťach (takže poprosíme sledovať FACEBOOK INSTAGRAM LINKEDIN).

Musím sa pri kúpe registrovať?

Áno – budúci rok plánujeme povoliť aj neregistrované nakupovanie. Registrované nakupovanie však poskytuje rad výhod a najmä pomáha lepšie manažovať históriu objednávok a aj reklamačný proces.

Neviem sa prihlásiť do účtu – čo mám robiť?

V prípade, že ste vyskúšali obnoviť heslo cez zmenu hesla, skontrolovali ste internetové pripojenie a stále nič nefunguje, napíšte prosím bezodkladne na support@venhel.sk– do predmetu napíšte „problém s prihlásením“ a do mailu nám ideálne napíšte vašu mailovú adresu a ak si pamätáte aj orientačne kedy ste vykonali posednú objednávku. Prosím napíšte aj aký prehliadač a zariadenie používate napr. Google Chrome na PC, alebo Safari na iPhone8.

Dá sa objednať aj telefonicky?

Ak sa vám nedarí objednať emailom, zavolajte nám na +421 910 615 600, no pre správnosť procesu musí prejsť komunikácia aj cez email.

Ako viem sledovať stav objednávky?

Stav svojej objednávky viete sledovať po prihlásení do vášho účtu. Ak sa stav vašej objednávky nezmenil viac ako 2 pracovné dni, prosím kontaktujte podporu na zakaznik@venhel.sk alebo na tel. +421 910 615 600.

Viem zrušiť alebo upraviť objednávku?

Objednávku vie po odoslaní zrušiť len náš pracovník. Ak ste si objednávku rozmysleli volajte v pracovnej dobe od 9:00 do 17:00 na +421 910 615 600 alebo napíšte mail na zakaznik@venhel.sk do predmetu mailu „ZMENA OBJEDNAVKY  - SURNE“ a naši kolegovia sa vám pokúsia pomôcť.
 

Doručenie a platba tovaru

Koľko stojí doprava?

Sadzby za príplatky nájdete v sekcii Doprava a platby.

Doručujete aj cez víkend?

Niektorí dopravcovia povoľujú doručovanie aj cez víkend. Táto možnosť sa vám ukáže pri objednávke.

Platí sa nejaký poplatok za osobný odber na sklade?

Pokiaľ je objednávka pod 15 EUR tak sa platí ekologický poplatok 1 EUR za balné aj v tomto prípade.

Kde môžem sledovať zásielku?

Po expedovaní objednávky zo skladu dostanete informáciu mailom od nás alebo priamo od prepravcu, na ktorého stránkach si už môžete tovar sledovať.
 

Reklamácie

Prišiel mi evidentne poškodený balík, čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. O škode nás bude informovať prepravca a následne vám odošleme balík ešte raz.

V mojej objednávke je poškodený produkt/chýba produkt alebo sa v nej nachádza produkt, ktorý som si neobjednal/a. Čo mám robiť?

Ak máte akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) obráťte sa bezodkladne na našu zákaznícku podporu buď telefonicky v pracovnej dobe od 9:00 do 17:00 na +421 910 615 600 alebo napíšte mail na reklamacie@venhel.sk do predmetu mailu „reklamacia – dovod (heslovite dôvod reklamácie napr.: zlý tovar, tovar po záruke, iné)“ a naši kolegovia sa vám pokúsia pomôcť. Zároveň priložte fotky balíka a jeho obsahu do mailu, alebo ich pošlite cez whatsapp na vyššie uvedené číslo.

Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?

Ak ste objednávku neobdržali do 5 pracovných dní od jej vytvorenia obráťte sa bezodkladne na našu zákaznícku podporu buď telefonicky v pracovnej dobe od 9:00 do 17:00 na +421 910 615 600 alebo napíšte mail na reklamacie@venhel.sk do predmetu mailu „reklamacia – neprišiel tovar“

Chcem reklamovať alebo vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ chcete produkt z akéhokoľvek dôvodu reklamovať, obráťte sa na naše reklamačné oddelenie buď telefonicky v pracovnej dobe od 9:00 do 17:00 na +421 910 615 600 alebo napíšte mail na reklamacie@venhel.sk do predmetu mailu „reklamacia –vymena“ a tovar vám radi vymeníme alebo vás finančne odškodníme v prípade, že to bude v súlade s reklamačným poriadkom.

Chcem vrátiť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Ak chcete produkt vrátiť, je možné ho nepoškodený a neotvorený zaslať do 30 kalendárnych dní späť. Pokiaľ chcete produkt vrátiť, obráťte sa na naše reklamačné oddelenie buď telefonicky v pracovnej dobe od 9:00 do 17:00 na +421 910 615 600 alebo napíšte mail na reklamacie@venhel.sk do predmetu mailu „reklamacia – vratenie“ a po dohode s kolegami vám napíšeme adresu na ktorú nákup vrátite. Následne vás finančne odškodníme. K odstúpeniu nezabudnite pripojiť podpísaný formulár. (URL hyperlink – formular na stiahnutie)

Formulár na odstúpenie od zmluvy